Kontakta oss

Frucon² och Samsonite välkomnar dina frågor och kommentarer. Välj din fråga.

Jag har en Samsonite-produkt och jag har ett kvalitetsproblem.

Vi rekommenderar att du låter ett Samsonite Authorized Repair Centre reparera din väska eftersom vi vet att ditt ärende kommer att bli ordentligt omhändertaget. Alla kvalificerade serviceverkstäder för väskor kan ta hand om din väska, men bara Samsonite Authorized Repair Centres kan utföra garantireparationer. För att hitta närmaste Repair Centre klickar du här.
Läs vår detaljerade information om reparationer i avsnittet Vanliga frågor och svar.

Jag skulle vilja beställa en reservdel.

Läs vårt avsnitt om nycklar, lås och reservdelar i Vanliga frågor och svar.

Jag vill kontakta kundtjänst om min onlinebeställning.

Kontakta kundtjänst

Öppettider:
Måndag till fredag: 08:15 till 12:00 – 13:00 till 17:30 (GMT +1)
Ange ditt ordernummer eller kontonummer som du fick när du gjorde din beställning.

Vanliga frågor och svar:
F: När kommer min beställning?
S: Logga in på ditt kontocenter för att se fraktbolagets spårningsnummer.
F: Hur returnerar jag min resväska?
S: Gå till Frakt och returer för mer detaljerade instruktioner.

Jag vill kontakta försäljningsavdelningen angående ett produkterbjudande (inbegripet B2B).

Så kontaktar du oss via e-post:


Öppettider:
Måndag till fredag: 08:15 till 12:00 – 13:00 till 17:30 (GMT +1)

Vanliga frågor och svar:
F: CKan jag beställa en produkt som inte finns online?
S: Ja, men ange en referens och produktuppgifter så att vi vet vilken produkt som du är intresserad av.
F: Var hittar jag hela katalogen?
S: Du hittar vår senaste katalog här.