SERVICE UTAN KRÅNGEL
Nödvändiga reparationer inkl. transportskador (t.ex. orsakad genom hantering av flygbolagen) görs utan frågor - undantaget är kosmetiska skador eller skador som uppstod genom fel användning, som du kan läsa härefter (*).

NOGGRANN GENOMGÅNG
Vi kommer att se över hela din resväska när du lämnar in den för reparation eller service, rengör väskan och byter till nya hjul om så behövs, så att din Proxis rullar lika bra som när du köpte den.

ERSÄTTNING & ÅTERVINNING
Ifall din resväska inte går att laga (*) kommer vi ersätta den och återvinna den förra väskan. Så säkerställer vi att spåren som produkten lämnar efter sig är så små som möljligt. De få av resväskans delar som inte ännu går att återvinna eller återanvända kommer tas hand om på korrekt sätt medan vi fortsätta undersöka & hitta fler hållbara lösningar även för dessa delar.

ÅTERVINNING & BELÖNING
Vi organiserar upphämtning av din produkt på våra kostnader. När vi har mottagit din registrerade produkt kommer du som tack för din lojalitet få en 10% rabattkupong för ditt nästa köp. Kupongen är giltig i 12 måndare i alla butiker och webbbutiker, både våra egna och de av berättigade återförsäljare.

Extra 10 års återvinningsservice
Denna återvinningsservice är giltig för extra 10 år utöver den redan giltiga 10-års garantiperioden, så mellan 5 och 20 år efter du har köpt din produkt kan du fortsatt ta del av den.

(*) Vår servicetjänst täcker inga skador som har uppstått genom fel användning, olyckor, normal wear & tear, kosmetiska skador så som skrapor, bucklor, färgförändringar eller andra icke-funktionella förändringar i produktens utseende.
För elektronik och elektroniska komponenter och kopplingar, kablar, adapter och batterier gäller endast den lagliga garantin som kan skiljer sig från land till land.